Aanpak
We beginnen met ‘the end in mind’ zodat we de leeracties aligneren met de bedrijfsdoelstellingen. Het uitgangspunt is de vraag: ‘Welke verandering in mindset en gedrag wil jij of de organisatie waarvoor je werkt, bereiken?’
|
|
Hoe?
- Training
Een classroom training is meer dan het aanleren van nieuwe vaardigheden en technieken. Wij zien training als een continu ontwikkelproces, waarbij je wordt geïnspireerd en uitgedaagd om nieuw gedrag te stellen.
Om je op de best mogelijke manier te helpen leren, stemmen we onze trainingen maximaal af op jouw bedrijfscontext en specifieke behoeften. We vertrekken vanuit jouw producten en diensten, jouw cases en jouw uitdagingen. Bereid je voor op een interactieve ervaring met veel afwisseling tussen theorie, oefeningen en scenario's.
- Programma’s
⦁ Van koude naar warme prospectie met digitale tools
⦁ Social Selling of waarde creëren voor de klant in een digitale wereld
⦁ Commerciële attitude en vaardigheden voor binnendienst en customer service medewerkers
⦁ Je commerciële strategie in 9 stappen
- Individuele Coaching
Met individuele coaching begeleiden we jou als verkoper in persoonlijke sessies. We vertrekken vanuit jouw persoonlijkheid en werken met jouw sterktes en ontwikkelpunten. Coaching laat je toe om sneller nieuwe vaardigheden aan te leren en maakt jouw succes duurzaam.
Resultaat
⦁ Je krijgt onmiddellijk ideeën om in de praktijk te gebruiken
⦁ Je krijgt inzicht in je klant en kan je beter op hem afstemmen
⦁ Je bereikt meer met je eigen, natuurlijke verkoopstijl
⦁ Je overtuigt op een natuurlijke manier klanten om met jou samen te werken
⦁ Je vergroot je commerciële comfortzone
⦁ Je krijgt inzicht in je klant en kan je beter op hem afstemmen
⦁ Je bereikt meer met je eigen, natuurlijke verkoopstijl
⦁ Je overtuigt op een natuurlijke manier klanten om met jou samen te werken
⦁ Je vergroot je commerciële comfortzone